Tajniki rozwijania biznesów na rynkach egzotycznych – czyli nowy numer My Company, a w nim Łukasz Kozłowski z MakeYourAsia
Tajniki rozwijania biznesów na rynkach egzotycznych – czyli nowy numer My Company, a w nim Łukasz Kozłowski z MakeYourAsia
W lutowym numerze My Company – magazynu biznesowego, skierowanego głównie do małych i średnich przedsiębiorców, temat numeru brzmi: „Polskie firmy na krańcu świata” – jak dobrze się domyślasz, nie mogło tu zabraknąć MakeYourAsia!
Temat jest nam szczególnie bliski nie tylko dlatego, że jesteśmy żywym przykładem biznesu z sukcesem prowadzonego w Wietnamie już od ponad 4 lat, ale dodatkowo – edukujemy i wspieramy inne firmy, które chciałby zaistnieć w Azji Południowo-Wschodniej.
W rozmowie z Kubą Dobroszkiem wziął udział Łukasz Kozłowski – głowa naszego zespołu, który opowiedział o tym, jak zakochał się w Azji, jak postrzegani są tu Polacy, jak wiele mamy jeszcze do odkrycia w związku z potencjałem biznesowym Azji Południowo-Wschodniej, jak wygląda prowadzenie własnej firmy w Wietnamie i relacje biznesowe z Wietnamczykami oraz co się zmieniło w dobie pandemii i jakie są w związku z tym prognozy na przyszłość:
To bardzo duży, chłonny rynek, gdzie dynamicznie rośnie klasa średnia, a towary z zagranicy są pożądane. Do regionu przekonały się startupy technologiczne, branża spożywcza oraz rolnicza.
Łukasz podpowiada jak „zrobić sobie swoją Azję” (tłumaczenie i zarazem parafraza nazwy naszej firmy na rynku międzynarodowym) – jak udało się to nam i co radzi przyszłym inwestorom na tych obszarach.
W artykule znajdziesz także poradnik ogólnie traktujący o tym, jak rozkręcić biznes w egzotycznych kierunkach świata i jak się odnaleźć na innym tle kulturowym, jak ważne jest nie tylko nawiązywanie, ale także podtrzymywanie relacji (pod czym podpisujemy się obiema rękami w kontekście prowadzenia biznesu w Wietnamie) i czy czas pandemii to odpowiedni okres na rozpoczęcie swojej działalności biznesowej na nowych obszarach.
Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej na temat rynków egzotycznych i prowadzenia biznesu w nowym kontekście kulturowym, zapraszamy do punktów sprzedaży prasy – nowy numer My Company (2[65]/2021) pojawi się w środę 3 lutego 2021 r.